Image Placeholder

League of Legends Оновлення 14.11

Оригінал Англійською

Це оновлення дійсно особливе, оскільки деякі зміни були зроблені ще до 14.11.

14.11 містить систему кулачних ударів, яка тепер активна на Арені; повернення Крамниці Блакитної Есенції; можливість повідомляти про недоречний Riot ID на етапі вибору чемпіона; оновлення обмежень для одиночних/парних рейтингових ігор; подробиці про майбутній сервер на Близькому Сході; баланс Арени, а також звичні для вас зміни в чемпіонах і предметах, які ви знаєте і любите. Ми також виправили кілька прикрих помилок, які зводили з розуму і вас, і нас.

Основні моменти оновлення

Проміжне оновлення 14.10

Якщо ви пропустили, ми опублікували проміжне оновлення для 14.10, але, через проблему з нашого боку, не змогли опублікувати його так швидко, як зазвичай. Щоб переконатися, що деякі важливі зміни не пропущені, ми знову зазначили їх у цьому оновленні, але вони вже працювали на онлайн сервері. Ми будемо виокремлювати ті зміни, які вже були в роботі, на випадок, якщо ви читаєте нотатки від команди та не пам’ятаєте, про яку саме зміну з 14.10 вони говорять. Ви можете ознайомитися з проміжним оновленням для 14.10 Нотатки оновлення 14.10.

Оновлення “Ударів кулачками”

З 14.11 на Арені з’являться кулачки! Відтепер ви можете стукнутися кулаком і викликати феєрверк де завгодно. Все, що вам потрібно зробити, це натиснути [U], щоб показати емоцію удару кулаком і відсвяткувати чудову гру або підбадьорити товариша по команді.

Крамниця есенції повернулась (знову)!

Крамниця блакитної есенції знову повернулась! Починаючи з 30 травня о 18:00:00 UTC ви зможете витратити свою блакитну есенцію на всі доступні кольорові схеми, аксесуари та багато іншого. Як і минулого разу, ми повернули таємничі тотеми та іконки, тож не забудьте скористатися ними, поки є можливість. Крамниця буде відкрита до 19 червня, 18:00:00 UTC, тож не забудьте витратити блакитну есенцію!

Через технічні проблеми, ми все ще відключаємо можливість дарувати таємні тотеми та ікони. Ми працюємо над тим, щоб повернути її, але не змогли зробити це для цієї крамниці Блакитної Есенції.

Скарги на RiotID

Починаючи з 14.11, гравці зможуть повідомляти про недоречне Riot ID в режимі вибору чемпіона, а також у лобі наприкінці гри. На екрані вибору чемпіона натисніть кнопку “Повідомити” поруч з портретом гравця і виберіть “Невідповідне ім’я” у випадаючому меню, щоб повідомити про це.

Одиночні/Парні рейтингові ігри

Обмеження на Apex MMR Duo буде знову ввімкнено в 14.11. Гравці, окрім Китаю та Кореї, які мають ҐМ+ MMR, не зможуть об’єднуватися в пару. У Китаї та Кореї — які мають Майстер+ MMR, не зможуть об’єднуватися в пару. Обмеження на об’єднання в пару за видимим рангом залишається незмінним у всіх оновленнях, тож це лише нагадування. Гравці, які мають ранг ҐМ+, за межами Китаю та Кореї, не зможуть об’єднуватися в пари. А в Китаї та Кореї гравці не можуть об’єднуватися в пари з рангом Майстер+.

Сервер на Близькому Сході (ME)

Сервер Близького Сходу відкриває свої цифрові двері 25 червня 2024 року. Кваліфіковані акаунти можуть перенестися на сервер ME за 1 блакитну есенцію з моменту відкриття сервера і до 2 вересня 2024 року. Після цього ціна зросте до звичайних 2600 RP за трансфер в один бік. Зверніть увагу, що мобільна версія TFT з’явиться пізніше в цьому році.

Системні зміни

“На початку цього року професійні команди знову почали використовувати тактику зміни ліній на перших п’яти хвилинах гри, коли команди зазвичай не взаємодіють між собою. Ми не проти того, щоб така практика іноді використовувалася, але ми хочемо, щоб ціна, яка сплачується за неї, була вищою, ніж зараз. Щоб досягти цього, ми ще більше зменшимо шкоду по вежах на середній та верхній лінії на початку гри, проте за першу зруйновану вежу ви отримаєте більше золота.”

Баштове укріплення

  • Зменшення шкоди протягом перших 5 хвилин: 50% ⇒ 75%.
Золото за вежу

“Ми не змогли повністю зробити опис цієї зміни в оновленні 14.11, тому до 14.12 вона все ще буде відображатися як 150, але даватиме 300 золота.”

  • Золото за першу вежу: 150 ⇒ 300.

Чемпіони

Icon

Кейтлін

Коефіцієнт швидкості атаки збільшено. Зменшено шкоду від Пострілу в голову. Зменшено шкоду від R.

“Кейтлін зараз досить сильна, але вона здебільшого покладається на руну Удар на випередження, щоб здолати всіх своїх опонентів з одного пострілу. Ми хотіли б підсилити її повторну шкоду, але при цьому трохи зменшити її вибухову шкоду. Наша мета в цих змінах полягає в тому, щоб показати, що вона все ще сильна, просто її сильні сторони трохи змістилися.”

Базові характеристики

  • Приріст швидкості атаки: 0.568 ⇒ 0.594.
Icon

Пастка на Йордла

W – Вміння

  • Збільшення шкоди від Пострілу в голову: 40/85/130/175/220 (+40/50/60/70/80% бонусної сили атаки) ⇒ 40/85/130/175/220 (+40% бонусної сили атаки).
Icon

Туз у рукаві

Ультимативне вміння

  • Фізична шкода: 300/500/700 (+170% бонусної сили атаки) ⇒ 300/500/700 (+150% бонусної сили атаки).
Icon

Камілла

Швидкість пересування від Q зменшено. Зменшено шкоду від R.

“Камілла повернула собі прихильність гравців верхньої лінії, чому ми дуже раді. Однак тепер ми не зацікавлені в тому, щоб вона була найсильнішим персонажем верхньої лінії в грі, тому ми зменшуємо частину її дуельної сили, щоб стабілізувати загальну силу на верхній лінії.”

Icon

Протокол точності

Q – Вміння

  • Швидкість переміщення: 30/35/40/45/50% ⇒ 25/30/35/40/45%.
Icon

Гекстековий ультиматум

Ультимативне вміння

  • Шкода при попаданні: 10/30/40 (+4/6/8% поточного здоров’я) ⇒ 5/10/15 (+4/6/8% поточного здоров’я).
Icon

Коркі

Всі ці зміни було внесено в оновленні 14.10, але хочемо знову звернути на це увагу. Вони вже працюють на онлайн сервері.

Icon

Фосфорна бомба

Q – Вміння

  • Шкода: 70/110/150/190/230 ⇒ 70/115/160/205/250.
Icon

Кулемет Ґатлінга

E – Вміння

  • Коефіцієнт бонусної сили атаки: 200% ⇒ 250%.
Icon

Ракетний заслон

R – Вміння

  • Коефіцієнт бонусної сили атаки: 70% ⇒ 80%.
Icon

Дрейвен

Втрата стаків пасивного вміння після смерті зменшилася.

“У проміжному оновленні Дрейвен отримав забагато сили, але це не так погано, як його показник перемог. Оскільки Дрейвен не дуже добре ладнає з Кровопивцею, ми оновили рекомендовані для нього предмети, щоб допомогти гравцям правильно збирати предмети на нього і надати йому трохи більше сили, щоб просто розірвати супротивників на лінії.”

Icon

Ліга Дрейвена

Пасивне вміння

Ми знизили додаткове золото Дрейвена за вбивство з 40 (+2,5 за стак) до 10 (+2 за стак).

  • Стаки, втрачені зі смертю: 75% ⇒ 50%.
  • Бонусне золото за вбивство: : 10 + 2 за стак ⇒ 25 + 2 за стак.
Icon

Обертання сокири

Q – Вміння

Всі ці зміни було внесено в оновленні 14.10, але хочемо знову звернути на це увагу. Вони вже працюють на онлайн сервері.

  • Базова шкода: 45/50/55/60/65 ⇒ 40/45/50/55/60.
Icon

Ґанґпланк

Базове здоров’я та приріст броні збільшено.

“Ґанґпланк, безсумнівно, постраждав від змін в останньому оновленні, але він досить непоганий зі збіркою через Потрійну силу та Грань нескінченності. Він все ще трохи слабкий навіть з його оптимальними збірками, тому ми подаруємо йому трохи любові. Ми спеціально граємо на його здатності вступати в ближній бій з ворогами на верхній лінії, щоб у нього було більше ігрових стратегій, ніж просто комбо з пороховими бочками.”

Базові характеристики

  • Базове здоров’я: 600 ⇒ 630.
  • Приріст броні: 4.2 ⇒ 4.7.
Icon

Ґнар

Приріст Сили атаки збільшився. Зростання шкоди від Q збільшено.

“Ґнар не справляється зі своїми обов’язками, та й 14.10 не пішов йому на користь. Ми підсилили шкоду МініҐнара, щоб надати йому трохи загальної сили, коли він ізольований і бореться з супротивниками на бічних лініях, не створюючи з нього кращого командного бійця, яким зазвичай його роблять лише професійні гравці.”

Базові характеристики

  • Приріст сили атаки: 3 ⇒ 3.2.
Icon

Кидок бумерангу

Q – Вміння

  • Фізична шкода: 5/45/85/125/165 (+115% сили атаки) ⇒ 5/45/85/125/165 (+125% сили атаки).
Icon

Гвей

Зменшено шкоду від QQ. Зменшено шкоду від QE.

“Гвей був одним з найкращих чемпіонів, які використовували Смолоскип чорного вогню в 14.10, а це означає, що за нашими підрахунками він занадто сильний і продовжить збільшувати кількість перемог, оскільки все більше гравців переходять на його нові збірки. Ми спеціально зменшили ці показники, оскільки він отримав значну перевагу швидше зачищаючи хвилі міньйонів та збільшуючи шкоду в командному бою.”

Базові характеристики

Icon

Руйнівне полум’я

QQ – Вміння

  • Шкода від максимального здоров’я: 4/5/6/7/8% ⇒ 3/4/5/6/7%.
Icon

Розплавлений розлом

QE – Вміння

  • Шкода за секунду: 20/40/60/80/100 (+25% сили вмінь) ⇒ 20/40/60/80/100 (+20% сили вмінь).
Icon

Ірелія

Зменшено приріст здоров’я.

“Ірелія отримала занадто багато переваг від системних змін з останнього оновлення, і ми зменшуємо частину її сили. Ми націлені на зменшення приросту здоров’я, оскільки воно є одним з найвищих у грі, що змусить її більше покладатися на вміле ухиляння від вмінь ворогів або зменшення отриманої шкоди за допомогою Зухвалого танцю(W).”

Базові характеристики

  • Приріст здоров’я: 124 ⇒ 115.
Icon

Джинкс

Зменшено приріст сили атаки.

“Джинкс вийшла одною з переможців у оновленні предметів для стрільців. Вона виграє не лише від покращених характеристик, а й від простоти доступних для неї збірок. Ми знаємо, що Грань нескінченності також зазнала змін у цьому оновленні, тож вона просто отримала легкі зміни, щоб тримати її в строю і залишити місце для конкуренції іншим чемпіонам з критичною шкодою.”

Базові характеристики

  • Приріст сили атаки: 3.15 ⇒ 2.9.
Icon

Картус

Зменшено шкоду від Q.

“Ми вирішили змінити Картуса, оскільки зміна Смолоскипа чорного вогню була недостатньою, хоча він мав би бути легким, оскільки після проміжного оновлення він знаходиться близько до надійного стану. Він не лісник, якому потрібна швидка зачистки зі зміною предмета, тому ми сповільнили його через шкоду від Q, щоб врахувати це.”

Icon

Згуба

Q – Вміння

  • Магічна шкода: 45/65/85/105/125 (+35% сили вмінь) ⇒ 43/62/81/100/119 (+35% сили вмінь).
Icon

Ка’Зікс

Збільшено шкоду від Q.

“Ка’Зікс не заслуговував на таку втрату відсотка перемог, і ми вирішили йому допомогти. Його зачистка лісу може бути швидшою для середньостатистичного гравця, тому ми хотіли б підсилити його таким чином, щоб допомогти йому в цьому, одночасно збільшивши його загальний убивчий потенціал. Ми зосередилися на шкоді вміння Q, оскільки ми послабили співвідношення в 13.17 і компенсуємо його таким чином, щоб воно було вигіднішим на ранній стадії.”

Icon

Скуштуй їхній страх

Q – Вміння

  • Фізична шкода: 70/95/120/145/170 (+110% бонусної сили атаки) ⇒ 80/105/130/155/180 (+110% бонусної сили атаки).
Icon

К’Санте

Зменшено витрати мани Q. Зменшено шкоду W, зменшено тривалість утримання. Збільшено зцілення від R.

“Ми внесли деякі корективи в К’Санте, щоб зробити його більш агресивним чемпіоном, а не таким, що поглинає шкоду на фронтлейні. Ми надали йому більше свободи дій і сили в 1v1 завдяки крадіжці життя від ультимативного вміння, але послабили його здатність поглинати найбільшу кількість шкоди серед усіх танків. Ми сподіваємося зберегти його як життєздатного героя верхньої лінії для тих, хто опанував його, не роблячи його найміцнішим танком, оскільки він і так є найзагрозливішим. Ми також змінили рекомендовані для нього руни, оскільки є декілька непопулярних варіантів, які роблять К’Санте значно сильнішим, ніж ті, що гравці традиційно використовують.”

Icon

Удар Нтофо

Q – Вміння

  • Витрати мани: 28/26/24/22/20 ⇒ 20.
Icon

Шляховкладач

W – Вміння

  • Зменшення шкоди: 40-65% залежно від рівня ⇒ 30%.
  • Максимальна тривалість утримання: 1.5 секунд ⇒ 1 секунда.
  • Зменшення перезарядки під час дії “З усіх сил”(R): 57.35-75% залежно від рівня ⇒ 60%.
Icon

З усіх сил

Ультимативне вміння

  • Зцілення: 10/15/20% ⇒ 15/20/25%.
Icon

Лулу

Збільшено підкидання від R та зменшено перезарядку на нижчих рівнях вміння.

“З останнім оновленням Бойової пісні Шурелії, Лулу втратила багато можливостей, як один з основних користувачів цього предмета. Оскільки ми задоволені новим рівнем сили Шурелії, ми додали Лулу ще кілька прямих переваг. У цьому оновленні ми обрали для неї кооперативний захист, оскільки вона вже чудово вміє перетворювати звичайних кері на гіперкері.”

Icon

Дикий ріст

Ультимативне вміння

  • Тривалість підкидання: 0.75 секунди ⇒ 1 секунда.
  • Перезарядка: 120/100/80 секунд ⇒ 100/90/80 секунд.
Icon

Майстер Йі

Збільшився приріст базового здоров’я, приріст броні, приріст шкоди від атаки та приріст швидкості атаки.

“Майстер Йі був надмірно послаблений ще в 14.9, а потім втратив ще трохи з видаленням Летального темпу. Протягом тривалого часу для Йі пригнічували зростання базових статів, щоб зробити його слабкішим у грі на нижчих рівнях. Ми хотіли б скасувати це стримування, тому ми додали вагому кількість сили, яка буде особливо відчутною для відносно недосвідчених гравців.”

Базові характеристики

  • Приріст здоров’я: 100 ⇒ 105.
  • Приріст броні: 4.2 ⇒ 4.7.
  • Приріст сили атаки: 2.2 ⇒ 2.5.
  • Приріст швидкості атаки: 2% ⇒ 2.5%.
Icon

Мордекайзер

Зменшено шкоду від пасивного вміння та збільшено ліміт шкоди по монстрах. Зменшено шкоду від Q в кінці гри.

“Мордекайзер наразі є одним з найсильніших гравців на верхній лінії, особливо з низьким MMR. Ми прибираємо деякі частини його набору: ізольовану Q і E. Ми також повертаємо трохи сили його пасивному вмінню у лісі з метою зменшити вплив від змін на цій ролі, ніж на верхній лінії.”

Icon

Повстання темряви

Пасивне вміння

  • Обмеження шкоди по монстрах: 28-164 (залежно від рівня) ⇒ 40-200 (залежно від рівня).
  • Шкода за секунду: 5-15.2 (залежно від рівня) + 30% сили вмінь + 1-5% від максимального здоров’я цілі (залежно від рівня) ⇒ 5 + 30% сили вмінь + 1-5% від максимального здоров’я цілі (залежно від рівня).
  • Icon

    Знищення

    Q – Вміння

    • Шкода: 75/95/115/135/155 + 5-139 (залежно від рівня) (+70% сили вмінь) ⇒ 80/110/140/170/200 + 0-45 (залежно від рівня) (+70% сили вмінь).
Icon

Намі

Збільшено шкоду від базової атаки. Зменшено витрати мани W на вищих рангах. Сповільнення від R збільшено на нижчих рівнях.

“Намі – один з найпростіших чемпіонів у грі. Враховуючи те, що інші чемпіони втрачають відсоток перемог через недосвідченість, Намі повинна мати один з найвищих відсотків перемог у грі, тому ми підсилюємо її. Наші зміни в W призначені для паритету з E. Базова сила атаки робить її кращим гравцем на лінії, коли вона не просто відправляє свої заклинання через партнера на лінії, а підсилення R робить її ультимативне вміння трохи більше ультимативним.”

Базові характеристики

  • Сила атаки: 51 ⇒ 54.
Icon

Припливи і відпливи

W – Вміння

  • Витрати мани: 70/80/90/100/110 ⇒ 70/75/80/85/90.
Icon

Приливна хвиля

Ультимативне вміння

  • Сповільнення: 50/60/70% ⇒ 70%.
Icon

Насус

Збільшено приріст сили атаки. Зменшено витрати мани та збільшено зниження броні від Е.

“Насус зараз не в найкращому становищі. Тому ми збільшуємо зростання сили атаки, що має бути значним, враховуючи те, як часто він використовує Q з Потрійною силою. Ми також знизимо вартість мани для його E і покращимо зниження броні, щоб підвищити популярність і силу Розколотими небесами як другого предмета порівняно з Крижаним серцем (оскільки він вже є конкурентоспроможним) і дати йому доступ до більшої кількості прорізання броні до 14+ рівня.”

Базові характеристики

  • Приріст сили атаки: 3.5 ⇒ 4.
Icon

Духовний Вогонь

E – Вміння

  • Витрати мани: 70/85/100/115/130 ⇒ 60/70/80/90/100.
  • Зменшення броні: 25/30/35/40/45% ⇒ 30/35/40/45/50%.
Icon

Орнн

Тепер Орнн може покращити всі Легендарні предмети до рівня Шедеврів.

“Більше не потрібно пояснювати союзникам, які предмети можна покращувати. Це дозволить Орну постійно отримувати доступ до своєї пасивної сили, не турбуючись про те, чи оберуть ваші союзники правильний шлях розвитку.”

Icon

Жива Кузня

Пасивне вміння

  • Орнн тепер може покращувати всі (за винятком кількох предметів, таких як Викрадач душ Меджая, Посох Архангела і подібних) Легендарні предмети до рівня Шедеврів.
  • Шедевральні предмети отримують додаткові показники, що базуються на показниках оригінального легендарного предмета. (Якщо предмет дає силу атаки та здоров’я, то поліпшення дасть вам більше сили атаки й здоров’я і т.д.).
Icon

Пантеон

Заряджений Q має коефіцієнт сили вмінь. Формула шкоди W пристосована до масштабування максимальної кількості здоров’я. E тепер додає броню та спротив магії після використання.

“Пантеон вже деякий час перебуває в сумному становищі на верхній лінії. У цьому оновленні ми прагнемо покращити масштабування Пантеону шляхом предметів бійців та покращити масштабування проти інших бійців і танків. Також ми покращуємо Штурм Егіди, коли його підсилює Смертна воля, оскільки прийняття складних рішень за допомогою Смертної волі є невіддільною частиною його майстерності, а Штурм Егіди не виконує свою частину своїх дій. Ми також змінили деякі співвідношення Сили Вміння, щоб, сподіваємося, уникнути послаблення його збірок з силою вмінь – ми не очікуємо, що Пантеон з силою вмінь буде особливо цінним для Ущелини, але якщо він надихне вас на створення таких збірок в ARAM або на Арені, то отримуйте задоволення.”

Icon

Кометний спис

Q – Вміння

  • Шкода Зарядженого Списа: 70/100/130/160/190 (+115% бонусної сили атаки) (+50% сили вмінь).
  • Шкода Незарядженого Списа: Без змін.
Icon

Сховище щитів

W – Вміння

  • Фізична шкода: 60/100/140/180/220 (+100% Сили вмінь) ⇒ 5/5.5/6/6.5/7% максимального здоров’я(+1% за 250 бонусного здоров’я) (+1.5% за 100 сили вмінь).
  • НовеМінімальна шкода проти монстрів і міньйонів: 50.
  • НовеМаксимальна шкода проти монстрів і міньйонів: 200.
  • НовеДодавання шкоди від монстрів і міньйонів не буде відображено у підказці в 14.11, але буде додано в 14.12.
Icon

Штурм Егіди

E – Вміння

  • Буде додано новий візуальний елемент, який відображатиме активність цього підсилення Пантеона.
  • НовеТепер також надає 5-30 (залежно від рівня) (+2,5% бонусного здоров’я) броні та магічного спротиву на 4 секунди після завершення вміння.
  • Влучання списа отримає додатковий бонус сили вміння, як зазначено вище у змінах, а також буде скориговано його підказку.
Icon

Грандіозний зорепад

Ультимативне вміння

  • Влучання списа отримає додатковий бонус сили вміння, як зазначено вище у змінах, а також буде скориговано його підказку.
Icon

Саміра

Ці зміни вже були реалізовані проміжним оновленням 14.10, але хочемо знову звернути на це увагу. Вони вже працюють на онлайн сервері.

Базові характеристики

  • Приріст сили атаки: 3.3 ⇒ 3.
Icon

Вихор леза

W – Вміння

  • Шкода: 20/35/50/65/80 (+80% бонусної сили атаки) ⇒ 20/35/50/65/80 (+60% бонусної сили атаки).
Icon

Пекельний тригер

Ультимативне вміння

  • Шкода: 5/15/25 (+50% загальної сили атаки) ⇒ 5/15/25 (45% загальної сили атаки).
Icon

Сінґед

Збільшено шкоду від Q. Зменшено перезарядку R на нижчих рівнях вміння.

“В останньому оновленні Сінджед систематично програвав. Щоб повернути його у прийнятне становище, ми частково повернули силу Q, оскільки тепер він має менш стабільний доступ до цілі. Ми також зменшили перезарядку ультимативного вміння, оскільки воно було досить високим, оскільки Привид тепер значно послаблений і гравці не створюють збірки на прискорення вмінь.”

Icon

Отруйний слід

Q – Вміння

  • Загальна магічна шкода: 40/60/80/100/120 (+80% сили вмінь) ⇒ 40/60/80/100/120 (+85% сили вмінь).
Icon

Зілля божевілля

Ультимативне вміння

  • Перезарядка: 120/110/100 ⇒ 100.
Icon

Смолдер

Збільшено шкоду від базової атаки. Збільшено масштабування пасивного вміння від шансу критичної шкоди. Зменшено вартість Q та збільшено масштабування від шансу критичної шкоди.

“Ми хочемо додати Смолдеру трохи більше сил після проміжного оновлення, щоб він міг почуватися добре зі збірками через силу атаки/критичну шкоду, сподіваючись, що він піклується насамперед про свої вміння, але також любить автоатакувати, тримаючись у досяжності атаки частіше, ніж раз на 3 секунди. Ми також знизили вартість його Q, оскільки його, як і у Насуса, можна використовувати під час перезарядки.”

Базові характеристики

“У мікрооновленні 14.10 ми підвищили базову Силу Атаки Смолдера з 55 до 57.”

  • Сила атаки: 57 ⇒ 60.
  • Базове здоров’я: 575 ⇒ 605 (зміни було реалізовано у проміжному оновленні. Вони вже працюють на онлайн сервері).
  • Базове відновлення здоров’я: 3 ⇒ 4.5 (зміни було реалізовано у проміжному оновленні. Вони вже працюють на онлайн сервері.)
Icon

Практика дракона

Пасивне вміння

  • Супер палюче дихання: 40-52% (на основі шансу критичної шкоди) ⇒ 40%-70% (на основі шансу критичної шкоди).
Icon

Супер палюче дихання

Q – Вміння

  • Витрати мани: 23/26/29/32/35 ⇒ 25.
  • Масштабування від шансу критичної шкоди: 0-50% (на основі шансу критичної шкоди) ⇒ 0-75% (на основі шансу критичної шкоди).
Icon

Талія

Зменшено шкоду від Q.

“Талія демонструвала відмінні результати як на елітному, так і на професійному рівнях гри на обох своїх ролях, а з додаванням нового предмета на користь ранньої гри, вона трохи знизила свої показники. Ми повернули частину ранньої сили, яку ми надали в попередньому оновленні, і це повинно вплинути на обидві її ролі (і сильно змістити в бік елітних лісників через явну швидкість зачистки).”

Icon

Черга з камінців

Q – Вміння

  • Шкода за камінь: 60/78/96/114/132 (+50% сили вмінь) ⇒ 56/74.5/93/111.5/130 (+50% сили вмінь).

Предмети

Icon

Смолоскип чорного вогню

Blackfire Torch

“Ця зміна вже була реалізована проміжним оновленням 14.10, але хочемо знову звернути на це увагу. Вона вже працює на онлайн сервері.”

  • Шкода від горіння: 60 (+12% сили вмінь) ⇒ 45 (+9% сили вмінь).
Icon

Небесна опозиція

Celestial Opposition

“Зараз пасивне вміння Небесної опозиції активується від Лицарської обітниці й при отриманні шкоди союзником, з котрим пов’язаний цей предмет, час відновлення Небесної опозиції оновлюється, що відчувається не ефективно. І хоча пасивне вміння також активується при отриманні незначної шкоди, як-от при ударі по Шипованій броні, це здавалося правильним, бо для цього гравець виконав певну дію. З цієї причини, ми хочемо застосувати для Лицарської обітниці окреме правило, щоб зробити використання цих предметів разом вдалим.”

  • Зв’язок від Лицарської обітниці більше не активує пасивне вміння предмета.
Icon

Викрадач сутності

Essence Reaver

“Викрадач сутності все ще трохи слабкий, тому ми застосовуємо деякі зміни його ціни.

Проміжним оновленням ми вже збільшили силу атаки Викрадача сутності з 65 до 70. Це вже працює на онлайн сервері.”

  • Загальна ціна предмета: 3200 ⇒ 3100.
Icon

Доленосний попіл

Fated Ashes

“Ця зміна вже була реалізована проміжним оновленням 14.10, але хочемо знову звернути на це увагу. Вона вже працює на онлайн сервері.”

  • Сила вмінь: 40 ⇒ 30.
  • Шкода від горіння: 21 ⇒ 15.
Icon

Арбалет безсмертя

Immortal Shieldbow

“Арбалет безсмертя має бути сильною захисною опцією, яка надає менше шкоди, порівнюючи з іншими предметами на силу атаки та шанс критичного удару, але збільшує вашу витривалість. Це посилення Арбалета має допомогти гравцям, котрі шукають більше захисту від вибухової шкоди.”

  • Міцність щита: 320-530 (залежно від рівня 1-18) ⇒ 320 -720 (залежно від рівня 9-18).
Icon

Грань нескінченності

Infinity Edge

“Грань нескінченності зараз занадто сильний предмет, а потенційна вибухова шкода, що доступна з випадкового критичного удару, є занадто сильною і тому ми зменшуємо його силу.”

  • Критична шкода: 50% ⇒ 40%.
Icon

Лицарська обітниця

Knight’s Vow

“Ця зміна вже була реалізована проміжним оновленням 14.10, але хочемо знову звернути на це увагу. Вона вже працює на онлайн сервері.”

  • Здоров’я: 300 ⇒ 200.
  • Прискорення вмінь: 15 ⇒ 10.
Icon

Заточка Статикка

Statikk Shiv

“У цьому оновленні Заточка Статикка виявилася значно слабшою, ніж ми планували. Ми усвідомлюємо, що цей предмет є дещо обмеженим у порівнянні з іншими предметами. Наразі ми працюємо над тим, щоб зробити цей предмет набагато ефективнішим за статистикою та додати йому швидкості пересування, щоб він краще виділявся на фоні інших некритичних предметів.”

  • Шлях збірки: Рогатка розвідника + Сокира вогнескутих + 1000 Золота ⇒ Рогатка розвідника + Директива + 700 Золота.
  • Загальна ціна: 2900 ⇒ 2800.
  • Нове Швидкість переміщення: 7%.
  • Сила атаки: 50 ⇒ 55.
  • Швидкість атаки: 40 ⇒ 45.
  • Шкода від Електричної іскри: 90 ⇒ 120.
Icon

Зазубрений кинджал

Serrated Dirk

“В останньому оновленні, замість того, щоб тихцем використовувати підсилення для подолання бронепробиття, ми перетворили смертоносність на офіційний показник. В результаті, Зазубрений кинджал став предметом, який можна купити більше одного разу – а враховуючи, що ми навмисно залишили цей предмет надто сильним, як сплеск сили для вбивць – це не наший жаданий ідеал. У цьому оновленні ми зменшили кількість кинджалів, які ви можете мати у своєму інвентарі, до одного, хоча ви все ще можете створювати будь-яку кількість готових предметів, у складі яких він є.”

  • Максимальна кількість Зазубрених кинджалів в інвентарі: 6 ⇒ 1.
Icon

Завзяття

Zeal

“Ця зміна вже була реалізована проміжним оновленням 14.10, але хочемо знову звернути на це увагу. Вона вже працює на онлайн сервері.”

  • Шанс критичної шкоди: 20% ⇒ 15%.

Руни

Icon

Прорізання

Cut Down

“Хоча ми задоволені новим дизайном Прорізання, його продуктивність трохи нижча, ніж у минулому оновленні, тому ми робимо його трохи сильнішим.”

  • Завдає 8% збільшеної шкоди (крім справжньої шкоди) чемпіонам з максимальним рівнем здоров’я понад 60% ⇒ Завдає 8% збільшеної шкоди (крім справжньої шкоди) чемпіонам з максимальним рівнем здоров’я понад 50%.

Icon

Витягування життя

Absorb Life

“Витягування життя наразі безсумнівно найслабший варіант у своєму ряду, тому ми даємо йому невелике підсилення.”

  • Зцілення: 2-17 (залежно від рівня) ⇒ 2-20 (залежно від рівня).

Зміни Балансу ARAM

“Щоб збалансувати ARAM у цьому оновленні, ми в основному реагуємо на зміни в Ущелині Викликачів, а також видаляємо всі модифікатори, які більше не потрібні, наприклад, прискорення вмінь Гвея або зменшену шкоду для Езреаля. У нас також є дві специфічні зміни: по-перше, ми продовжуємо зменшувати тривалість Негідника Акшана, щоб врахувати, наскільки більше користі він отримує від нього в ARAM. По-друге, ми збільшили час перезарядки E Вейґара, оскільки він дуже сильний, граючи лише на одній лінії. Технічно, це виправлення нашої зміни в оновленні 13.7, яка вплинула лише на підказку, але ми вважаємо, що ця зміна все ще актуальна.

Підсилення “Домашній старт” і “Домашня варта” також повернулися в ARAM! Вони нададуть вам солодкий +1 до швидкості пересування (вау!). Підсилення повернулися у Виючу безодню, щоб увімкнути Стежку прайду під час святкування прайду! Не забудьте обрати іконку прайду, щоб бачити свій слід на мосту.”

Підсилення

  • Коркі: Прискорення вмінь: 10 ⇒ 20.
  • Езреаль: Шкода, що наноситься: 95% ⇒ 100%.
  • Ясуо: Загальна швидкість атаки: +2.5%.
  • Йоне: Загальна швидкість атаки: +2.5%.
  • Міс Фортуна: Шкода, що отримується: 115% ⇒ 110%.
Послаблення

  • Шен: Шкода, що наноситься: 100% ⇒ 95%.
  • Вейґар: Перезарядка Е: 20/18.5/17/15.5/14 ⇒ 23/21.5/20/18.5/17.
  • Акшан: Тривалість W : 25s ⇒ 10c.
  • Морґана: Шкода, що отримується: 105% ⇒ 110%.
  • Наутилус: Шкода, що отримується: 105% ⇒ 110%.
  • Гвей: Прискорення вмінь: 10 ⇒ 0.
  • Скарнер: Шкода, що отримується: 100% ⇒ 105%.

Арена

Ауґментації

“Ми покращили кілька ауґментацій, які дають зцілення або захист, оскільки вони дуже потужні та ми в цілому хотіли б зменшити кількість зцілення в режимі. Ми також додамо поліпшення для ауґментації Майстер міньйонів, оскільки зараз він занадто ефективний, особливо з Переломом реальності.”

Налаштування Ауґментацій

Пробудження землі | Earthwake

  • Виявляється, шкода від Пробудження землі застрягла на рівні 140.
  • Фізична шкода: 140-2000 (+80%сили вмінь) (+150% бонусної сили атаки) ⇒ 80-2000 (+40%сили вмінь) (+135% бонусної сили атаки).

Послаблення Ауґментацій

Критичне зцілення | Critical Healing

  • Підвищення ефективності лікування: 50% ⇒ 40%.
  • Шанс критичної шкоди: 20% ⇒ 25%.
Святий вогонь | Holy Fire

  • Максимальний відсоток горіння: 5% ⇒ 4%.
Все для тебе | All For You

  • Сила зцілення та щитів: 40% ⇒ 30%.
Перша допомога | First Aid Kit

  • Сила зцілення та щитів: 25% ⇒ 20%.
Душа Океану | Ocean Soul

  • Зцілення: 150 (+26% бонусної сили атаки) (+17% сили вмінь) (+7% бонусного здоров’я) ⇒ 100 (+26% бонусної сили атаки) (+17% сили вмінь) (+7% бонусного здоров’я).
Відвага Колоса | Courage of the Colossus

  • Щит: 100-400 (+6% максимального здоров’я) ⇒ 100-300 (+5% максимального здоров’я).
Невинна насолода | Guilty Pleasure

  • Зцілення: 10-180 (+2% максимального здоров’я) ⇒ 10-150 (+1.5% максимального здоров’я).
Майстер міньйонів | Minion Master

  • Збільшення шкоди, розміру та здоров’я вихованців: 50% ⇒ 45%.

Чемпіони Арени

“У цьому оновленні ми маємо на меті покращити характеристики персонажів, яким важко в цьому режимі, і надати пріоритет тим, які дають користь, наприклад: E Фіза – уповільнення або Q Акшана – збільшення швидкості пересування. Ми також послаблюємо багатьох надто сильних чемпіонів і спеціально націлюємось на їхнє зцілення (у деяких випадках), щоб знизити його в режимі.”

Підсилення чемпіонів
Екко
  • Приріст здоров’я: 99 ⇒ 121
  • Шкода Q: 70-130 (+30% сили вмінь) ⇒ 90-150 (+30% сили вмінь)
  • Перезарядка W: 22/20/18/16/14 ⇒ 14/13/12/11/10
Фізз
  • Приріст здоров’я: 106 ⇒ 125
  • Магічна шкода активного W: 50/70/90/110/130 (+40% сили вмінь) ⇒ 70/90/110/130/150 (+40% сили вмінь)
  • Перезарядка Е: 16/14/12/10/8 ⇒ 13/11.75/10.5/9.25/8
  • Сповільнення Е: 40/45/50/55/60% ⇒ 50/55/60/65/70%
  • Перезарядка R: 100/85/70 ⇒ 50
ЛеБланк
  • Приріст здоров’я: 121 ⇒ 130
  • Перезарядка W: 16/14/12/10/8 ⇒ 12/11/10/9/8
  • Магічна шкода W: 75/115/155/195/235 (+70% сили вмінь) ⇒ 75/115/155/195/235 (+80% сили вмінь)
  • Магічна шкода Q: 75/100/125/150/175 (+45% сили вмінь) ⇒ 85/110/135/160/185 (+45% сили вмінь)
Коркі
  • Перезарядка W: 23/22/21/20/19/ ⇒ 20/18/16/14/12
  • Перезарядка E: 20 секунд ⇒ 12 секунд
Віктор
  • Магічна шкода E: 70/110/150/190/230 (+40% сили вмінь) ⇒ 80/120/160/200/240 (+50% сили вмінь)
  • Перезарядка Е: 13/12/11/10/9 ⇒ 12/11/10/9/8
  • R початкова вибухова магічна шкода: 75/125/175 (+50% сили вмінь) ⇒ 100/175/250 (+50% сили вмінь)
Зіґґс
  • Магічна шкода P: 20-160 (залежно від рівня) (+65% сили вмінь) ⇒ 20-160 (залежно від рівня) (+75% сили вмінь)
  • Магічна шкода Q: 125/175/225/275/325 (+75% сили вмінь) ⇒ 125/175/225/275/325 (+80% сили вмінь)
  • Перезарядка W: 12/11/10/9/8 ⇒ 10/9.5/9/8.5/8 [*] Перезарядка R: 120/95/70 ⇒ 30
Акшан
  • Бонусна швидкість переміщення Q: 20% ⇒ 40%
  • Перезарядка Е: 18/16.5/15/13.5/12 ⇒ 15/14/13/12/11
  • Перезарядка R: 100/85/70 ⇒ 40
Послаблення чемпіонів
Даріус
  • Зцілення за влучання по чемпіону Q: 15% ⇒ 10%
  • Фізична шкода Q: 50/80/110/140/170 (+100/110/120/130/140% сили вмінь) ⇒ 50/80/110/140/170 (+80/90/100/110/120% сили вмінь)
  • Перезарядка Q: 9/8/7/6/5 ⇒ 10/9/8/7/6
  • Перезарядка W: 5s ⇒ 7s
Вай
  • Фізична шкода E: 0/15/30/45/60 (+120% сили атаки) ⇒ 0/15/30/45/60 (+100% сили атаки)
  • Фізична шкода R: 150/275/400 (+90% бонусної сили атаки) ⇒ 150/200/250 (+70% бонусної сили атаки)
Каїн
  • Зцілення у формі Даркіна P: 25% (+0.5% на 100 бонусного здоров’я) після зменшення шкоди ⇒ 15% (+0.5% на 100 бонусного здоров’я) після зменшення шкоди
  • Зцілення у формі Даркіна R: 75% від шкоди R ⇒ 50%
Ґрагас
  • Зцілення від максимального здоров’я P: 6.5% ⇒ 3.5%
Ґарен
  • Зменшення шкоди W: 30% ⇒ 20%
  • Тривалість зменшення шкоди W: 4s ⇒ 3s
  • Коефіцієнт сили атаки за оберт E: 36/37/38/39/40% сили атаки ⇒ 33/34/35/36/37% сили атаки
Трандл
  • Шкода Q: 10-90 (+115-155% сили атаки) ⇒ 10-90 (+105-145% сили атаки)
  • Загальна магічна шкода R: 20/25/30% від максимального рівня здоров’я цілі ⇒ 10/15/20% від максимального рівня здоров’я цілі
Браєр
  • Збільшення зцілення P: 0-40% (на основі відсутнього здоров’я) ⇒ 0-35% (на основі відсутнього здоров’я)
  • Зменшення спротивів від Q: 10/12.5/15/17.5/20% ⇒ 8/10/12/14/16%
  • Зцілення W: 36/39/42/45/48% завданої шкоди ⇒ 24/28/32/36/40% завданої шкоди
  • Бонусна швидкість атаки W: 60/70/80/90/100% ⇒ 50/60/70/80/90%
Володимир
  • Перезарядка Q: 9/7.9/6.8/5.7/4.6 ⇒ 10/9/8/7/6
  • Зцілення Q: 20/25/30/35/40 (+35% сили вмінь) ⇒ 20/25/30/35/40 (+20% сили вмінь)
Аатрокс
  • Зцілення E: 20/23/26/29/32% від нанесеної шкоди ⇒ 18/19.5/21/22.5/24%
  • Зцілення E під час дії R: 24/29/34/39/44% ⇒ 20/24/28/32/36%
  • Збільшення зцілення від R: 30/45/60% ⇒ 25/35/45%

Предмети Арени

“Для збалансування предметів ми послабили та підсилили багато легендарних і призматичних предметів, яким потрібна була додаткова допомога або які є надто сильними. Щодо послаблень, то ми націлюємо їхнє зцілення, коли вважаємо це доцільним, щоб загалом знизити його в режимі (подібно до наших послаблень чемпіонів).”

Підсилення Предметів
Розплата Атми | Atma`s Reckoning
  • Шанс критичної шкоди: 15 ⇒ 20% (пасивне вміння, як і раніше, надає до 30%)
Вічнохолод | Everfrost
  • Прискорення вмінь: 20 ⇒ 25
  • Шкода: 100 (+30% сили вмінь) (+50% бонусної сили атаки) ⇒ 150 (+50% сили вмінь) (+50% бонусної сили атаки).
  • Сповільнення: 65% ⇒ 70%
Сила шторму | Galeforce
  • Сила атаки: 60 ⇒ 65
  • Коефіцієнт сили атаки активного вміння: 60% ⇒ 80%
  • Шанс критичної шкоди: 20% ⇒ 25%
Демонічні обійми | Demonic Embrace
  • Сила вмінь: 70 ⇒ 80
Клинок міражу | Mirage Blade
  • Швидкість пересування: 10% ⇒ 12%
  • Адаптивна сила: 55 ⇒ 65
Меч божественного | Sword of the Divine
  • Адаптивна сила: 100 ⇒ 110
Люденів компаньйон | Luden’s Companion
  • Перезарядка пасивного вміння: 12s ⇒ 8s
Вольтовий цикломеч | Voltaic Cyclosword
  • Сила атаки: 45 ⇒ 50
  • Прискорення вмінь: 15 ⇒ 20
Примарний клинок Йомуу | Youmuu’s Ghostblade
  • Перезарядка активного вміння: 45s ⇒ 20s
Гекстековий клинок | Hextech Gunblade
  • Перезарядка активного вміння: 30s ⇒ 20s
Арбалет безсмертя | Immortal Shieldbow
  • Шанс критичної шкоди: 20% ⇒ 25%
Послаблення предметів
Темносталеві пазурі | Darksteel Talons
  • Швидкість атаки: 60% ⇒ 50%
  • Броня: 65 ⇒ 55
Божественний розколювач | Divine Sunderer
  • Зцілення від Леза заклинань: 55% від зменшення шкоди ⇒ 40%
Перелом реальності | Reality Fracture
  • Перезарядка: 5s ⇒ 8s
  • Шкода від Личинок Порожнечі: 8 (+8% сили вмінь) (+4% сили атаки) ⇒ 6 (+8% сили вмінь) (+4% сили атаки)
Диво Елейзи | Eleisa’s Miracle
  • Максимальна кількість зцілення та щитів: 40% ⇒ 35%
  • Броня: 70 ⇒ 65
  • Магічний спротив: 70 ⇒ 65
Шолом Гемоманта | Hemomancer’s Helm
  • Зцілення: 12% від шкоди, що отримують вороги поблизу ⇒ 10%
Сяюча чеснота | Radiant Virtue
  • Загальне зцілення себе та союзників: 16% від максимального запасу здоров’я ⇒ 10%
Страждання Ліандрі | Liandry’s Torment
  • Сила вмінь: 60 ⇒ 50
  • Здоров’я: 300 ⇒ 250
Затемнення | Eclipse
  • Сила атаки: 60 ⇒ 50
Пекельна сокира | Hellfire Hatchet
  • Зцілення: 2% поточного рівня здоров’я цілі ⇒ 1.5% поточного рівня здоров’я цілі
  • Витягування життя: 12% ⇒ 10%
Розколоті небеса | Sundered Sky
  • Зцілення від втраченого здоров’я: 6% ⇒ 5%
  • Коефіцієнт зцілення від базового здоров’я: 110% ⇒ 100%
Амулет охоронця | Guardian’s Amulet
  • Сила зцілення та щитів: 20% ⇒ 15%
Молот вартового | Guardian’s Hammer
  • Крадіжка життя: 8% ⇒ 5%
Сила ентропії | Force of Entropy
  • Шанс критичної шкоди: 30% ⇒ 25%

Виправлення помилок та зміни якості життя Арени

Зміни якості життя

  • Додана кнопка для перемикання карток вибору Ауґментації/ковадла на дисплеї. Тепер ви зможете розвідати інші команди, перш ніж зробити свій вибір.
  • Тепер ви можете вдаритися кулачками зі своїм партнером в Арені.
  • Оновлені рекомендовані предмети для всіх чемпіонів.
  • Елементи, що пропонуються через ковадло, мають короткий тег, який допоможе вам швидко визначити варіант їхнього використання.
  • Прискорююче чаклунство тепер коректно вказує, що воно скидається кожен раунд.
  • Різні пропозиції ауґментацій були оновлені, щоб уникнути ситуацій, коли вам пропонують ауґментацію, яка нічого не зробить.
  • Підказка Гордині була оновлена, щоб пояснити, що вона робить на Арені.
  • Горіння Смолоскипа чорного вогню і Злоякісності зараховуються як горіння для Пекельного каналу.

Виправлення помилок

  • Видалили стандартний “Баланс чемпіона” з усіх чемпіонів, оскільки наразі ми не плануємо використовувати модифікатори шкоди в стилі ARAM на Арені.
  • Башти Геймердінґера тепер коректно отримують бонус здоров’я від Ауґментації Майстера міньйонів замість меншої кількості.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що Творець Ущелин давав зайве Витягування життя.
  • Тепер Талону коректно пропонуються доповнення та призматичні предмети, пов’язані з ривками.
  • Маска Безодні – тепер правильно застосовує послаблення.
  • Коліноріз – шкода за секунду, який більше не буде додавати стаки коліноріза з кожним тіком.
  • Паща Малмортіуса – тепер коректно дає витягування життя замість крадіжки життя.
  • Спектральний меч – більше не відображає текст налагодження.
  • Сповільнення від Турбохімобладуноку – більше не відображається текст налагодження.
  • Кістолом тепер коректно належить до групи предметів Гідри та більше не може бути запропонований через ковадло, якщо у вас є предмет Гідри.
  • Трекер зцілення Шипованої Броні тепер оновлюється.
  • Заточка Статикка більше не відображається при фільтруванні за критерієм.
  • Коштовна рукавичка тепер коректно показує шанс критичної шкоди.
  • Після смерті зорі Центра Всесвіту видаляються.
  • Ігрове табло тепер блокує кліки, щоб запобігти випадковому вибору ауґментації або ковадла при спробі його перетягування.
  • Дисплеї бойових накладок тепер правильно відображаються та ховаються при перепідключенні під час бою.
  • Кнопка “Додати друга” в кінці гри тепер працює належним чином.

Виправлення помилок та зміни якості життя

Зміни якості життя

  • Оновлення ШІ вступних ботів – покращення поведінки ШІ, спрямоване на допомогу новим гравцям.
  • Кілька місць, де гравці мають вводити Riot ID, було розділено на два поля для введення: одне для назви гри, а інше – для тегу.

Виправлення помилок

  • Виправлено помилку, через яку опція перегляду іноді ставала сірою, що заважало вам переглядати ігри ваших друзів.
  • Виправлено помилку, яка іноді призводила до того, що завантаження повторів не завершувалося повністю, а при спробі їх перегляду з’являлося повідомлення про помилку “Повтор пошкоджено”.
  • Виправлено помилку, коли одноразова атака по клону Вуконґа могла активувати ефект Заточки Статикка на Вуконґа.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що Заточка Статикка показувала завдану шкоду як нуль.
  • Виправлено помилку, яка призводила до неправильного відображення кількості боєприпасів у Коркі після підвищення рівня.
  • Виправлено візуальну проблему з підрахунком боєприпасів Коркі, коли він не показував 2 ракети на першому рівні R.
  • Виправлено помилку, яка іноді призводила до блокування Q Геймердінґера, коли він мав заряди.
  • Виправлено помилку, коли Заточка Статикка викликав спрацьовування Опудал Фіддлстікса.
  • Виправлено помилку, коли бонус Синхронізованих душ поза боєм зникав після атаки тотемів.
  • Виправлено помилку, коли Заточка Статикка могла активуватись від клонів. Іноді від ваших власних клонів.
  • Виправлено помилку, коли W або R Трістанни миттєво активували її E, коли у неї була Сила вмінь.
  • Виправлено помилку, коли Дикі Стріли Юн Талю показували абсурдно неправильне число через підрахунок шкоди без врахування супротивів та/або шкоди по міньйонам/монстрам… мабуть.
  • Виправлено помилку, через яку Бруталізатор не відображав значення смертоносності.
  • Виправлено помилку, через яку статистика руни Майстер на всі руки не відображалася на панелі статистики чемпіона.
  • Виправлено помилку, через яку ефект горіння від Смолоскипа чорного вогню та Попелу долі міг скластися з пасивним вмінням Шьодзінового спису.
  • Виправлено помилку, коли вбивство Кліщів Порожнечі й Герольда Ущелини зараховувалося до стаків Легенд як за епічних, так і за великих монстрів.
  • Виправлено помилку, яка полягала в тому, що якщо Мордекайзер використовував своє ультимативне вміння (R) на Мальзахара, коли у того був щит від пасивного вміння, то щит не втрачався.
  • Виправлено помилку, коли Злоякісність продовжувала завдавати шкоди епічним монстрам після того, як ефект горіння розсіювався.
  • Виправлено помилку, котра дозволяла Ясуо робити E+Q, а потім використовувати повернення на базу (B), щоб затримати підкидання.
  • Виправлено підказку Кістолома, оскільки у ній не було опису ефекту “Розщеплення”.
  • Виправлено помилку зі звуком під час використання вміння W Елізи у людській подобі.
  • Виправлено помилку, через яку гравець на Евелін не чув звукові ефекти вміння Q під час влучання по цілі на максимальній дальності.
  • Виправлено помилку, через яку Вієго, володіючи душею Коркі, не завдавав шкоди вмінням Q Коркі.

Образи і кольорові схеми


Кольорові схеми

Переклад

Олександр "TerraSlyga" Крупський, Анастасія “Cpillyvilly” Бекетова

Редактура

Євген "EugineOwl" Киян, Богдан "Мальзахар Беркут" Івасик, Сергій "Yojuk1010" Кононьчук

Оформлення

Євген "EugineOwl" Киян